Saturday 2 July 2011

Rain drops keep falling on my head...

Jeg vågnede i nat ved at det regnede så kraftigt, så det lød som om at der regnede indenfor (eller også var jeg ikke helt vågen)
Det vælter stadigvæk ned, så om 5 min vil jeg begynde den lange process, som det er at kravle i regntøj og gummistøvler og så vil jeg stige op på cyklen og tage kampen op mod vejret. Nogen skal jo arbejde om lørdagen.



Et eller andet sted sidder der nok en person med fødseldag og MEGET dårlig samvittighed!

Regnvejr er ikke nødvendigvis en dårlig ting, så længe man har sit regntøj og en plastikpose til tasken. Mit regntøj består af sorte bukser og en lilla jakke. Min plastikpose er lige for tiden fra Elephant Parade og mine støvler er splinter nye Hunters i lakblå, som jeg købte i sidste måned, inden det gik op for mig, at jeg er økonomisk på r.... for tiden!



Hav en fantastisk (og våd) lørdag! 

No comments:

Post a Comment