Sunday 17 July 2011

Take That and Party!!!

I morgen er det blevet min tur til at tage på ferie, så jeg springer på flyveren og tager 15 dage til New York med kæresten.
I går var jeg til årets smukkeste bryllup, da min bedste ven skulle giftes og sørme om jeg ikke aften før, var blandt de 40.000 fans, der fik muligheden for at opleve boybandet over dem alle, Take That i Parken.
Så snart jeg kom hjem til DK i maj og det stod klart, at jeg ville blive i landet, købte jeg billetter sammen med min veninde. Vi havde valgt at købe siddepladser, da vi godt kunne lide tanken om at vi ikke behøvede at stå inde foran parken fra onsdag morgen, for at få en god plads.
Så efter arbejde tøffede jeg mod Parken.


 
Vores pladser var fine, ikke tæt på, men vi havde da overblik og lyden fejlede jo ikke noget. Pet Shop Boys opvarmede fra kl. 19.30 og ca. 40 min frem. Det er da lidt komisk at Pet Shop Boys er opvarmningsband, for 25 år siden havde det været omvendt! (Av, 25 år, det er jo virkelig lang tid siden)

Koncerten startede med at Gary, Mark, Jason og Howard kom ud og sang lidt fra de to albums, de har lavet uden Robbie. Stemningen var god og de fik gang i folk. Herefter kom Robbie på scenen og åbnede med "Let Me Entertain You" og det var så her Parken væltede. Sikke en energi, det skal han have, den kære Rob. Han er jo en showluder uden sammenligning, men WOW, han har noget at have det i. Han sang nogle af sine egne sange og herefter var vi varmet op.


 
Så var der genforening, efter et kort ophold, stod de der alle 5 og åbnede med "The Flood" som de bare fyrede af. Herefter spillede de lidt af deres nye musik og selvfølgelig også en hel del af det gamle. Alle klassikerne var med og koncerten blev sluttet af med "Never Forget"

Så bliver det ikke smukkere, showet var fantastisk og energien var i top. Jeg følte mig med et 13 år igen, den eneste forskel var bare, at jeg drak fadøl!
Alle de gode anmeldelser er fuldt ud fortjente og jeg har virkelig ondt af de 40.000 fans, der dagen efter gik forgæves. I gik glip af noget stort!

No comments:

Post a Comment